שאלות ותשובות
מוסיפים לסל מוצרים אהובים, עוברים לעמוד הרשמה, ממלאים פרטים אישיים, בוחרים שיטת משלוח ועוברים לעמוד התשלום המאובטח. אחרי סיום ההזמנה, תקבלו מייל אישור על הזמנתכם.
כן, ניתן לפנות אלינו במייל חוזר או בוואטסאפ ולבקש את השינויים. שינויים ניתן לבצע עד שהמשלוח יוצא מהמחסן ונשלח אליכם.
בסיום הזנת פרטי האשראי, הזמנתכם מועברת אלינו ולחברת הסליקה. הפרטים נשמרים בצורה מאובטחת. כל הזמנה מחויבת ידנית לאחר שהמשלוח מגיע אליכם זאת על מנת לאפשר עריכה של הזמנה במקרה ויש שינויי מלאי או הטיות משקלים (בפירות וירקות). חשבונית נשלחת במייל עד יום או יומיים ממועד הגעת המשלוח.
בתיאום מראש ואם אתם נמצאים בבית בזמן קבלת המשלוח ניתן לשלם במזומן. אם ברצונכם לבחור באפשרות זאת אנא צרו קשר בנייד 054-4525006
בתיאום מראש ואם אתם נמצאים בבית בזמן קבלת המשלוח ניתן לשלם במזומן. אם ברצונכם לבחור באפשרות זאת אנא צרו קשר בנייד 054-4525006
כן. כל הזמנה מחייבת בהרשמה באתר.
יש לנו אזורי חלוקה נרחבים לפי ימי חלוקה קבועים .
פירוט מלא כאן
אנו שמים דגש על איכות המוצרים אך אם קיבלתם מוצר פגום אנא צרו קשר במייל או בווטסאפ (עדיף בצירוף תמונה) ונשמח לטפל בבעיה.