שאלות ותשובות

איך קונים באתר?

מוסיפים לסל מוצרים אהובים, עוברים לעמוד הרשמה, ממלאים פרטים אישיים, בוחרים שיטת משלוח ועוברים לעמוד התשלום המאובטח. אחרי סיום ההזמנה, תקבלו מייל אישור על הזמנתכם.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה?

כן, ניתן לפנות אלינו במייל חוזר או בוואטסאפ ולבקש את השינויים. שינויים ניתן לבצע עד שהמשלוח יוצא מהמחסן ונשלח אליכם.

איך מתבצע התשלום?

בסיום הזנת פרטי האשראי, הזמנתכם מועברת אלינו ולחברת הסליקה. הפרטים נשמרים בצורה מאובטחת. כל הזמנה מחויבת ידנית לאחר שהמשלוח מגיע אליכם זאת על מנת לאפשר עריכה של הזמנה במקרה ויש שינויי מלאי או הטיות משקלים (בפירות וירקות).  חשבונית נשלחת במייל עד יום או יומיים ממועד הגעת המשלוח.    

האם בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

בתיאום מראש ואם אתם נמצאים בבית בזמן קבלת המשלוח ניתן לשלם במזומן. אם ברצונכם לבחור באפשרות זאת אנא צרו קשר בנייד 054-4525006

האם ניתן לשלם במזומן?

בתיאום מראש ואם אתם נמצאים בבית בזמן קבלת המשלוח ניתן לשלם במזומן. אם ברצונכם לבחור באפשרות זאת אנא צרו קשר בנייד 054-4525006

האם אני חייב חשבון באתר כדי להזמין?

כן. כל הזמנה מחייבת בהרשמה באתר.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

יש לנו אזורי חלוקה נרחבים לפי ימי חלוקה קבועים .
פירוט מלא כאן

מה קורה אם קיבלתי מוצר פגום?

אנו שמים דגש על איכות המוצרים אך אם קיבלתם מוצר פגום אנא צרו קשר במייל או בווטסאפ (עדיף בצירוף תמונה)  ונשמח לטפל בבעיה.